ANTWERPEN AGAIN

Al een hele tijd geleden had ik afgesproken om met mijn moeder en zusje wat leuks te gaan doen in de herfstvakantie. We hebben het allemaal erg druk met school/werk enz. dus zo'n dagje is altijd gezellig! We besloten om te gaan winkelen in Antwerpen (een van mijn favoriete shop-steden). 's Ochtends vroeg moesten we eerst naar de tandarts, again! Dat was iets minder.. want wie moet er weer terug voor een vervolgafspraak, juist, IK! Maargoed rond half 10 vertrokken we naar Antwerpen. We begonnen daar met een kop koffie, daarna lekker de stad in om vervolgens gezellig te lunchen. Na de lunch zijn we weer de stad in gegaan en rond een uur of 6 vonden we het wel genoeg. We zochten naar een gezellig cafeetje/restaurantje en namen een wijntje. Hier hebben we ook meteen gegeten en daarna zijn we weer naar huis gereden. Ik heb een aantal leuke items gevonden, natuuuuurlijk bij de forever 21 geweest haha, daar komen de trui en het kettinkje vandaan en de prachtige boots kocht ik bij de Mango. Het was een geslaagd dagje uit!



1 opmerking: