THANK GOD! IT'S FRIDAY

Thank god! Wat ben ik blij dat het weekend is, haha! Soms kan ik daar gewoon zo enorm blij om zijn. Niet dat ik niks te doen heb dit weekend hoor, maar gewoon zo'n lekker gevoel met het idee dat je toch niet zoveel verplichtingen hebt als doordeweeks.

Wat het weekend me gaat bieden ? Ik moet vanavond weer een koopavondje werken en ga daarna naar een verjaardag van een vriendin. Morgen staat er weer een dagje werken op de planning en ben ik 's ochtends en 's avonds van plan om alvast wat voorbereidingen te treffen voor het vak Onderzoeksmethode, waar ik maandag een tentamen over moet maken. Ik kan dan zondag lekker heel de dag besteden aan het leren ervan. HEEL de dag ja,.. tentamens zijn zoooo leuk! Grapje natuurlijk. Oke, 's avonds ga ik dan toch nog wel wat leuks doen, ik ga namelijk uiteten met de hele familie bij een restaurant waar ze zulke lekkere dingen hebben! Daar zal ik later meer over vertellen en laten zien, haha want die heerlijke hapjes kan ik gewoon niet, niet laten zien. 

Oh, helemaal vergeten, die outfit hierboven is wat ik vandaag ongeveer aan heb, lekker makkelijk. zoals meestal op vrijdag, Ik hou van makkelijk! We eten standaard op vrijdag broodjes, ook heeerlijk makkelijk! Nu ga ik een powernap doen, want het was zeeeeer vroeg vanochtend. trusten!

2 opmerkingen:

  1. Ik vind die broek echt tof! En succes met het leren van je tentamen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Maureen, leuke blog heb je! Ik ga je volgen op bloglovin. Die leren broek vind ik echt tof. Je kunt hem lekker sophisticated dragen.

    Liefs, Roxanne

    BeantwoordenVerwijderen