COPPER INTERIOR


Een van de mooiste materialen in een interieur vind ik koper! Koper, gecombineerd met hele simpele en eenvoudige kleuren en materialen. Het geeft een interieur net dat ene speciale effect. Zelf heb ik een aantal koperen accessoires in mijn kamer zoals een kaarsenplateau en een aantal kaarsen die erop staan. Wat ik zelf nog erg graag zou willen hebben zijn koperen kledinghangers, deze gebruiken wij ook sinds kort op het werk. Geen idee eigenlijk waar ze vandaan komen, weet iemand dat? Ook heeft H&M tegenwoordig zo'n leuke woonitems in deze style! Helaas zit er geen H&M home winkel bij mij in de buurt. En ik vind het altijd zo lastig om zulk soort dingen via internet te bestellen zonder dat je het ' in het echt ' hebt gezien. Hieronder wat items die ik echt super, super mooi vind! Vooral de kaarsenhouder en het fotolijstje van H&M vind ik prachtig! Oh ik heb trouwens ook kerstballen in deze kleur hihi en een wit boompje, i will show you later! :)

2 opmerkingen: