DENIM ON DENIM

De laatste keer dat ik een spijkerbroek kocht was echt maanden geleden. Ik had duidelijk een nieuwe nodig, en al helemaal nu ik in een winkel sta als verkoopster waar ontzettend veel spijkerbroeken worden verkocht. Goed, tijd voor een nieuw exemplaar dus. Ik wilde graag een jeans die wat donkerder van kleur was, die lekker zat en die ik met veel verschillende dingen kan combineren. Ik koos voor deze G-star Lynn Zip Skinny. De kleur vind ik echt super en zoals je kan zien kan ik de broek zelfs nog met een denim blouse combineren. Zelf ben ik namelijk nooit zo'n van denim op denim, maar toch vind ik dat bij deze outfit erg leuk staan. Ik ben erg blij met deze aankoop, en denk dat ik de broek super vaak zal gaan dragen. Wat vinden jullie?

Jeans - Open 32, Shoes - Mango Sale, Blouse - H&M, Coat - Zara, Bag - Accessorize, Scarf - H&M 




7 opmerkingen: