SPRING WISHLIST

De sale is inmiddels al heel wat uitgedund in de winkels en de nieuwe collectie komt al voor een groot deel binnen. Ik heb zoveel zin om al allemaal leuke lente en zomer items te gaan kopen (en dat heb ik ook al een beetje gedaan, maargoed). In de collage hierboven staat alles wat ik echt zooo graag zou willen hebben. Dit ga ik echt niet allemaal kopen deze lente/zomer, want daar heb ik geen geld voor haha, maar ik vind het al leuk om zo mijn lijstje misschien voor een klein deel af te strepen. Er is in ieder geval 1 item dat ik al heb weten te bemachtigen, namelijk het nep-leren jasje bovenin de collage. Deze kocht ik toch nog in de sale bij Open32 voor €34,95! Als het net wat warmer word ga ik deze dragen met een bontje erover of met een poncho!

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke items. De oorbellen zijn mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke wishlist! Ik vind de pencil skirt, het adidas topje, zonnebril en kenzo trui erg tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een heerlijke wishlist! het horloge van marc jacobs staat ook nog steeds op mijn lijstje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat adidas topje is erg leuk! X Laura www.mixtfashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook zo'n zin in de lente en zomer :D en tof dat je dat leren jasje al heb weten te bemachtigen. Mijn favorieten van je wishlist zijn: de Allstars, de zonnebril, het horloge, de oorbellen en het witte shirt met het hartje :)

    BeantwoordenVerwijderen