FESTIVAL ESSENTIALS

Jumpsuit, Zara, €29,95 - Witte kanten top, Myjewellery.com, €15,95 - Polaroid camera, Modemusthaves, €99,95 - Wit kanten short, New Look, €22,99 - Sjaal, H&M, €3 - Suede top, Zara, €39,95 - Oorbellen, Mango, €6,99 - Leren tas, Byestudio.nl, €49.95 - Witte Allstars, Zalando, €55,95 - Ringen, Forever 21, €5

Nu het begin maart is en de lente er heeeel langzaamaan aan begint te komen, begint bij mij het festival gevoel toch al wel te kriebelen. Ik hou van feestjes, maar festivals zijn toch net iets scpecialer. Grotere festivals zijn niet zo mijn ding, maar de kleinere vind ik echt heel leuk. Ik heb al een aantal feesten gezien waar ik graag heen wil gaan, en voor sommige heb ik zelfs al een kaartje. Nummer 1 op de verlanglijst is; Solar Festival! Bij die festivals hoort natuurlijk een nieuwe outfit. Ik kies meestal voor iets wat lekker comfortabel zit en wat er een beetje nonchalant uitziet. Hierboven een aantal items die ik echt super vind voor een dagje festival!

12 opmerkingen:

  1. Mooi! Ik vind de wit kanten top en de oorbellen erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke festivals essentials. Ik vind de suède top en het shortje erg tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Festivals! Loving it. Alleen zijn de meeste zo duur.
    Deze essentials zijn echt leuk! Ik ben in love het tasje
    Liefs Shop It and Pop It

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ja bij mij begint het lentegevoel ook te kriebelen, vooral na een dag als vandaag!
    Hele toffe items heb je uitgezocht, vooral dat suede topje en die tas vind ik mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaa leuk! Ik heb toevallig vandaag weer kaartjes aangeschaft voor ENCORE en ik heb al kaartjes voor Latin Village dus dit artikel komt goed van pas! Allstars zijn echt mijn favoriete schoenen voor festivals, dat zijn de enige schoenen waar ik de hele dag op los kan gaan. Leuke blog heb je, ik volg je nu via bloglovin! <3
    ingewm.nl

    BeantwoordenVerwijderen