H&M LOVES COACHELLA

In mijn vorige post begon ik al te vertellen over verschillende festivals met daarbij een aantal items die je móét hebben voor een dagje festival. Nu komt H&M met een geweldige lijn helemaal geïnspireerd op het festival coachella. Waaahhh, toen ik dit hoorde en de items zag dacht ik maar 1 ding; ik MOET naar de H&M als deze items in de winkel liggen. Er zitten veel witte tops en croptops in de collectie, en hier ben ik echt een groot fan van. Ook het broekje in de collage hierboven vind ik super en deze kost maarliefst € 10!!! Ik hou echt van deze collectie en ik kan dan ook niet wachten tot deze in de winkels ligt. 26 maart breng in zeker weten een bezoekje aan een H&M (of ik bestel gewoon online, net zo makkelijk!). De rest van de collectie is hier te zien. Wat vinden jullie van deze collectie? 

3 opmerkingen: