AUTUMN/WINTER 2015 WISHLIST

Tas Michael Kors - jeans G-star - T-shirt Calvin Klein - Sneakers Reebok - T-shirt Kenzo - Blouse Open32 - Pet H&M - Jas G-star - Armband Marc by Marc Jacobs

Het weer wordt helaas weer wat slechter, maar dat betekent wel dat het weer tijd is voor nieuwe kleding. Al die herfst- en wintercollecties zijn ook wel weer leuk om te bekijken (en om te kopen ;)). Hierboven staan een aantal items die ik dit seizoen nog wel zou willen toevoegen aan mijn garderobe. Ik weet nog even niet hoe ik dit ga bekostigen, maar het gaat om het idee. Al koop ik 1 of 2 items van deze wishlist, dan ben ik al gelukkig. Wat zijn jullie favoriete items voor het komende seizoen?

2 opmerkingen:

  1. Mooie wishlist! Ik zou heel graag een aantal mooie legergroene en bordeaux rode items willen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie wishlist! De tofste dingen zijn altijd het duurst, haha. Helaas! Die sneakers vind ik erg mooi :) Ik moet zelf eigenlijk nog een wishlist opstellen voor komend seizoen, haha!

    ♥♥♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen