BALMAIN X H&M

Het is weer zo ver, H&M ontwerpt een collectie samen met een designer. De ene keer kan dat heel goed uitpakken (denk aan matthew williamson!), de andere keer wat minder (de collectie met Sonia Rykiel, vond ik persoonlijk echt afschuwelijk). De campagne beelden zien er dit keer, naar mijn mening, in ieder geval veelbelovend uit. Nou vind ik de ontwerpen van Balmain altijd bijzonder mooi, maar dat ter zijde. Ik ben erg benieuwd naar de beelden van de 'losse stuks', zodat de kleding wat beter beschreven en te zien is en de prijzen bekend zijn gemaakt. Een van mijn favoriete items is zeker het jasje in het bovenste beeld, met allerlei bewerkingen erop. Als mijn bankrekening het op 5 november toelaat, hangt dat jasje nog voor de feestdagen bij mij aan mijn kledingrek. Wat is jullie favoriete item?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten