TREND: POLO-NECK


Oftewel: de col/coltrui. Steeds vaker zien we in tijdschriften, maar ook in winkels deze trend. In een paar berichten terug kon je al zien dat ik een mooie simpele basic met col kocht. Nu ik deze trend steeds vaker in de winkels voorbij zie komen, ben ik van plan om nog meer van deze items aan te schaffen. Ik vind een losse trui met losse col al snel leuk staan op een simpele jeans met sneakers eronder. Om het af te maken zou ik in de winter, wanneer het echt weer wat kouder is, er nog een spijkerblouse ondervragen. Ook vind ik een strak basic shirt met strakkere col erg mooi staan met bijvoorbeeld een stoerdere broek en daaronder stoere laarzen. Nog een pluspunt: ik ben een ontzettende koukleum en zo kan ik mezelf toch een beetje warm houden tijdens de koudere dagen. Zijn jullie van plan om een item met col aan te schaffen deze winter?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten